søndag, april 22, 2007

Cf - prisen til Truls Zimmer

Vi gratulerer i dag Truls Zimmer med Cf-prisen som han mottok lørdag. Vi kopierer fra hans egen blog som dere kommer til ved å trykke på navnet hans:
I dag var jeg i Bergen på fagdagen til NFCF (norsk forening for cystisk fibrose). Tema var "et lunt tilbakeblikk på et liv med cystisk fibrose". Dessverre fungerte ikke teknikken i kurslokalt der vi var, noe som gjorde at jeg ikke fikk vist de bildene jeg ønskte. Men til tross for dette kom jeg gjennom. Arne Hjeltnes bidro på sitt vis, ved at hans lune dikt ble fremført etter beste evne.
Etter avslutningen ble jeg overrasket ved at jeg ble tildelt årets Cf-pris. Det var en stor ære for meg. Den ble gitt som følge av engasjementet og viljen til å spre informasjon om Cf og transplantasjon.
At vi også har stjålet bildet fra samme blog da han prøvde å gjøre oss til aprilsnarrer, må vi også nevne. Truls er en aktiv og klok ung mann som vi får se å benytte mer i FHLT nå som han også bosetter seg i Bærum. Vil du lære mer om Cf eller Cystisk Fibrose kan du benytte denne linken til foreningens hjemmeside

Comments: Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?