søndag, august 19, 2007

Vår neste Styreleder? Øyvind Iversen

Som vi nevnte i forrige blogpost, vil vi forsøke å gi en kort presentasjon av de kandidatene som valgkomiteen har foreslått til det neste Styret i foreningen vår. Som kjent er det bare lederen som skal velges særskildt, mens styret forøvrig konstituerer seg og fordeler oppgaver seg i mellom.

Først ute er kandidaten som vår neste nye Leder; Øyvind Iversen, og vi har fått følgende korte informasjon fra Øyvind:
Jeg er 55 år samboer og uføretrygdet.
Utdannet tømrer mester. Men har arbeidet med salg i de senere år.
Hobbyer: håndball, dommer i fotball og håndball og hund.
Har dessverre ingen hund nå. Prøver å bli jeger.
Foreninger har jeg holdt på med siden jeg var i 20 årene. Først innen håndball, så med hundeforening. Har holdt på med politikk både som kommunerepresentant og fylke. Tillitsvalgt i LO systemer og har også LO skolen.
LHL her har jeg vært med medlem i 9 år. Verv som kasserer i lokallag og samfunnsleder i fylket for Buskerud. Er nå sekretær i Østre Toten LHL hvor vi flyttet til for to år siden.
Var leder for Buskerud FFO og for region Øst.
Har glede av å hjelpe andre, så nå er jeg leder i region Øst for Norsk Folkehjelp.
Som person er jeg åpen, har humor og danser, trives med å organisere.
Klarer og skille mellom politikk og foreningsarbeider.

Comments: Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?