tirsdag, august 21, 2007

Vår neste 1. varamann? Tormod Aaby

Jeg heter Tormod Aaby og går mot 57 år. Jeg har vært lungetransplantert i 4 år og har fått et helt nytt liv på absolutt alle måter.
Jeg er Drammenser, men har akkurat flyttet til Oslo, siden min frue, som jeg giftet meg med 11. august i år, bor der. Men jeg vil fortsette å arbeide i hjembyen min.

Jeg har fra tidligere ekteskap 3 barn og har blitt velsignet med 2 barnebarn.

Jeg var i Napoli i 2003 for å delta i de europeiske lekene for transplanterte. Det var en opplevelse!
Var i Sør Afrika i sommer. Det var en ”once a life” opplevelse. Så lunge-transplantasjon er ikke hindring for å reise!!!!

Jeg har hele tiden mens jeg var syk (og det var lenge!) vært i arbeid og jeg begynte igjen i mitt yrke så smått (20%) et halvt år etter transplantasjonen. Arbeidsinnsatsen har etter hvert blitt trappet opp, og jeg er nå i 80 % stilling. Regner med å kunne være i 80 % stilling i flere år fremover.

Ønsker å kunne bidra litt for FHLT som arbeider så godt for oss transplanterte (hjerte/lunge) og potensielle nye.

God helse til dere alle.

Comments: Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?