mandag, september 03, 2007

En flott ungdomskandidat: Karoline Sandal

Jeg er 22 år og hjertetransplantert for 14 år siden. De siste 9 årene har jeg stort sett vært helt frisk.
Har studert sosialantropologi i Bergen, men har nå funnet ut at jeg liker meg best på Sunnmøre. Flyttet tilbake til Ålesund hvor jeg er i fra i vår, og har gått vekk i fra planene om å bli lærer og begynt på sykepleierutdanning i stedet. Jobber i tillegg annenhver helg pluss en del ekstra på sykehjem.
Har akkurat flyttet inn i ny leilighet midt i sentrum, og det er ofte litt for fristende å ha bylivet rett utenfor stuevinduet.
Ellers tror jeg at jeg kan være med på å bidra litt til unge transplanterte. Vi møter jo litt andre vanskeligheter og utfordringer enn dere som er litt eldre.

Comments: Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?